Gazimağusa Belediyesi duyurdu: "Sakarya kavşağındaki çalışmalar tamamladı"
Gazimağusa Belediyesi (GMB) Sakarya kavşağındaki çizgilendirme ve yönlendirme çalışmalarını tamamladığını duyurdu.Belediyeden verilen bilgiye göre, Trafik Master Planı'nda yer alan ve Trafik Komisyonu’nun çalışmaları doğrultusunda planlanan düzenlemeler kapsamında, Sakarya kavşağ…

Gazimağusa Belediyesi (GMB) Sakarya kavşağındaki çizgilendirme ve yönlendirme çalışmalarını tamamladığını duyurdu.
Belediyeden verilen bilgiye göre, Trafik Master Planı'nda yer alan ve Trafik Komisyonu’nun çalışmaları doğrultusunda planlanan düzenlemeler kapsamında, Sakarya kavşağında detay çizgilendirme, yönlendirme çizgileri ve yaya geçidi çizgileri dün gece tamamlandı.
Kavşaktaki sinyalizasyon sistemiyle ilgili çalışmalar da tamamlanma aşamasına geldi. Trafik ışıklarının kısa sürede devreye alınması planlanıyor.
GMB Meclis Üyesi Mine Karaca, İsmet İnönü Bulvarı 2'nci Etap Yol Düzenleme Projesi’nin yol, altyapı ve asfalt çalışmalarının yanı sıra trafik güvenliğini güçlendiren tamamlayıcı düzenlemelerle sürdüğünü belirtti.
(RU/RÇ) Fotoğraflı

Benzer haberler
Kıbrıs
Emiroğulları: “Seçim sistemi halkın iradesini en doğru şekilde yansıtacak ilkeler doğrultusunda düzenlenmeli”
Baraka Kültür Merkezi 25’inci yaşını oyun ve şarkılarla kutlayacak
Dev-İş: “Arhun'un sözleri somut gerçeklikten tamamen uzak”
Okan Dağlı'nın “Yirmi Üç Asırlık Kent Mağusa” kitabı tanıtıldı
Acapulco kavşağı ile Alevkayası kavşağı arasında kalan yol trafiğe kapatıldı
Başbakan Üstel: “Yaşlı yaşam merkezi ülke için güzel bir yatırım”
