“Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” YDÜ AKKM’de sahnelendi
İstanbul Şehir Tiyatroları, Haldun Taner’in “Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” oyununu 22. Kıbrıs Tiyatro Festivali kapsamında YDÜ AKKM’de sahneledi.LTB’den verilen bilgiye göre, Lefkoşa Türk Belediyesi (LTB), Girne Belediyesi ve Gazimağusa Belediyesi (GMB) iş birliğinde düzenl…

İstanbul Şehir Tiyatroları, Haldun Taner’in “Gözlerimi Kaparım Vazifemi Yaparım” oyununu 22. Kıbrıs Tiyatro Festivali kapsamında YDÜ AKKM’de sahneledi.
LTB’den verilen bilgiye göre, Lefkoşa Türk Belediyesi (LTB), Girne Belediyesi ve Gazimağusa Belediyesi (GMB) iş birliğinde düzenlenen festival kapsamındaki tek temsili gerçekleştirilen oyun, Yelda Baskın’ın yönetiminde iki perde olarak sahnelendi ve tiyatroseverler tarafından beğenildi.
Bazı LTB Meclis üyeleri ile K.T. Devlet Tiyatroları Müdürü Nazım Ced’in de izlediği gösteri sonunda LBT Genel Sanat Yönetmeni Cem Aykut oyuncuları tebrik etti ve festival plaketini İstanbul Şehir Tiyatroları Genel Sanat Yönetmeni Ayşegül İşsever’e takdim etti.
Festival, yarın Girne Amfi Tiyatro’da sahnelenecek Tiyatrokare’nin “Ahududu” oyunu ile devam edecek.
Biletler www.kibrisbiletcim.com adresinden temin edilebilecek.



Benzer haberler
Kıbrıs
Boğazköy ve Beylerbeyi’nde iki araç yangını
TAM Parti, TDP’yi ziyaret etti
Girne Belediyesi’nden Baldöken Osmanlı Mezarlığı’na peyzaj düzenlemesi
Damdan düşen Humayun Kabır yoğun bakımda
Kutlu Kızılokgil evinde ölü bulundu
Yeldener: "Cezaevinde açlık grevi başlatıldığı yönündeki haberler gerçeği yansıtmıyor”
