Trump, İran'da ABD'li denetçilerin, UAEA ekibine eşlik edeceğini açıkladı
ABD Başkanı Donald Trump'ın Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı (UAEA) denetçileri İran'a zenginleştirilmiş uranyumu bulmak için girdiğinde, ABD'li denetçilerin de onlara eşlik edeceğini söylediği bildirildi. Fox News muhabiri Trey Yingst, canlı yayında yaptığı açıklamada, Trump'ın…

ABD Başkanı Donald Trump'ın Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı (UAEA) denetçileri İran'a zenginleştirilmiş uranyumu bulmak için girdiğinde, ABD'li denetçilerin de onlara eşlik edeceğini söylediği bildirildi.
Fox News muhabiri Trey Yingst, canlı yayında yaptığı açıklamada, Trump'ın kendisine telefondan özel açıklamalarda bulunduğunu aktardı.
Trump'ın, UAEA denetçilerinin İran'a gitmek için bir acelesi olmadığını söylediğini belirten Yingst, "Başkan, UAEA denetçileri, İran'a zenginleştirilmiş uranyumu bulmak için girdiğinde ABD'li denetçilerin de onlara eşlik edeceğini söyledi. Trump, uranyumu yerin altına gömdüklerini belirterek, bunu B-2 saldırılarında 'çöken bir dağ' olarak nitelendirdi." ifadelerini kullandı.
Trump'ın İran'a sağlanacak maddi rahatlamalarla ilgili de açıklamada bulunduğunu kaydeden Yingst, "Trump, ilk etapta, İran halkı için yaklaşık 500 milyon dolar değerinde ABD malı satın alınacağını söyledi." dedi.
Benzer haberler
Dünya
Yolsuzlukla yargılanan Netanyahu'nun ifade verme işlemi 98'inci duruşmada tamamlandı
Rutte’nin “İtalya'dan 500 ABD uçağı kalktı" ifadesi, Roma’da tepkilere yol açtı
Bosna Hersek, Cvijanovic'in ziyaretinde devlet bayrağının kullanılmamasından dolayı İsrail'e nota verdi
New York borsası yatay seyirle açıldı
Ukrayna: Rusya'da Orenburg Gaz İşleme Tesisi'ne saldırı düzenledik
Rus parlamentosu, akaryakıt sorununa yönelik yeni düzenlemelerini kabul etti
