Myanmar'da 50 tondan fazla narkotik madde imha edildi
Myanmar'da 50 tonun üzerinde uyuşturucu madde güvenlik güçlerince yakılarak imha edildi. Yerel polis yetkilileri, "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü"nde, narkotik maddelerin imha sürecini tamamladı. Ülkede düzenlenen operasyonlarda el konulan, 50 …
Myanmar'da 50 tonun üzerinde uyuşturucu madde güvenlik güçlerince yakılarak imha edildi.
Yerel polis yetkilileri, "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü"nde, narkotik maddelerin imha sürecini tamamladı.
Ülkede düzenlenen operasyonlarda el konulan, 50 tondan fazla uyuşturucu madde ekiplerce yakılarak imha edildi.
Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulunun 1987'de uyuşturucusuz toplum hedefine ulaşmak, uluslararası alanda eylem ve işbirliğini güçlendirmek amacıyla aldığı kararla 26 Haziran, "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü" olarak belirlendi.
Birleşmiş Milletler Uyuşturucu ve Suç Ofisi (UNODC), 2023'te cunta yönetimi altındaki Myanmar'ın, Afganistan'ı geride bırakarak dünyanın en büyük afyon üreticisi olduğunu açıklamıştı.
Benzer haberler
Dünya
İsviçre Alpleri'ndeki buzullar sıcak hava dalgası nedeniyle erken eriyor
AB Komisyonu binasında alt katlarda klimalar kapatıldı: “Feodalizm gibi”
Avrupa Yeşillerinden sıcak hava dalgası nedeniyle AB liderlerine acil zirve çağrısı
Rusya: "Ukrayna'da Dnipropetrovsk bölgesinde bir yerleşim birimini ele geçirdik"
Somali'de 30'dan fazla terörist etkisiz hale getirildi
Pakistan'da düzenlenen operasyonlarda 8 militan etkisiz hale getirildi