Emekli olan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
Polis Teşkilatı’nda görev yaparak emekli olan ve meslekte 30 yılı geride bırakan polis mensuplarına, Polis Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle plaket verildi. Polis Basın Subaylığı’ndan verilen bilgiye göre törene, Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür 1. Yardımcıs…

Polis Teşkilatı’nda görev yaparak emekli olan ve meslekte 30 yılı geride bırakan polis mensuplarına, Polis Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle plaket verildi.
Polis Basın Subaylığı’ndan verilen bilgiye göre törene, Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür 1. Yardımcısı Gökay Karagil, Emekli Polisler Derneği Başkanı Birol Atasü, ilçe ve bölüm müdürleri ile polis mensupları ve aileleri katıldı.
- Adalıer: “Polislik yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi”
Törende konuşan Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, emekli olan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan meslektaşlarıyla bir arada olmaktan onur ve gurur duyduğunu belirtti.
Polisliğin yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi olduğunu vurgulayan Adalıer, emekliye ayrılan personelin de her zaman Polis Örgütü’nün ayrılmaz bir parçası olarak kalacağını ifade etti.
Adalıer, Polis Teşkilatı’na verdikleri özverili hizmetlerden dolayı emekli olan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensupları ile ailelerine teşekkür ederek, sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yaşam diledi.
(MER/TUĞ)






Benzer haberler
Kıbrıs
Lefkoşa’da trafik kazası: 1 ağır yaralı
Girne Asker Hastanesi sigortalı KKTC vatandaşlarına sağlık hizmetine başladı
TDP’den HIV açıklaması: “Süreç bilimsel yönetilmeli”
Meclis Genel Kurulu sona erdi… Bir sonraki birleşim 29 Haziran’da yapılacak
Meclis’te tarım, hayvancılık, çevre ve hükümetin icraatları tartışıldı
Liberal Demokrasi Hareketi, Ankara’da temaslarda bulundu
